Leiritoiminta
Järjestämme leirejä helsinkiläisille kehitysvammaisille. Leirejä on kesällä ja talvella. Leireillä on paljon mukavaa tekemistä ja kivoja kavereita. Leireillä ohjaajat auttavat, jos joku tarvitsee apua.
Leireille voi hakea oman sosiaalityöntekijän avulla. Sosiaalityöntekijä lähettää hakukaavakkeen omille asiakkailleen. Talvileireille haetaan marraskuussa ja kesäleireille maalis-huhtikuussa.
Lisää leireistä voi kysyä Kehitysvammatuen puhelinnumerosta: 0400 345 369