Jarin leiripäiväkirja kesältä 2008

4.8. Maanantai, leiripäivä 1
Lähdettiin kotoa Vesalasta Herttoniemen metroasemalle.
Herttoniemen metroasemalta lähti bussi 85.
Tapasin yhden leiriläisen metroasemalla.
Bussipysäkiltä kävely Jollaksentietä kohti Jollas-Villinki venesatamaa.
Villingissä ja huoneessa purettiin matkalaukut kaappiin.
Syömistä, oleskelua ja kahvijuttua.
Lähdettiin katsomaan Villinkiä.
Pelataan polttopalloa, lopputulos 5-10.
Kävelyn jälkeen on halausjuttua ja päivällinen makkarakeittoa.
Karaokea laulaen ja iltajuttuja.
Tässä tämä päivä.

5.8. Tiistai, leiripäivä 2
Musiikkia ja maalaus paperille.
Leiriolympialaiset, viestijuoksua, saappaanheittoa
ja jalkapalloa eli potkupalloa maaliin.
Mölkkypölkkyjen etsiminen ja köysivetoa.
Huonot uutiset - Myrsky kaatoi puun ohjaajien talon päälle.
Mölkkyturnaus ulkona.
Menin kalaan, Taistolle tuli kala.
Ja tänään oli Napakymppi-tapahtuma leirillä.
6.8. Keskiviikko, leiripäivä 3
Levyraati. Leiriolympialaisten palkintojen jako.
Kirkkomatka ja ulkokirkkokävely.
Saunapäivä koko porukalla, makkaranpaistoa ja Pekka ja Pätkä -elokuva.
7.8. Torstai, leiripäivä 4
Leipomista aamusta torstaina.
Kauppalaiva tuli ja ostin asioita.
8.8. Perjantai, leiripäivä 5
Kankaanpainanta.
Tietovisa+pakkaus.
Saunapäivä. Jaakko tuli käymään.
Lavatähti -show.
Kävin uimassa saunan jälkeen.
Katsottiin olympialaisten avajaiset leirillä.
Pizzaa ja iltavalvomista.
Iltapala oli hyvää, kuten aina.
9.8. Lauantai, leiripäivä 6
Pakkausta, aamupala, pakkausta.
Lautalla kotiin klo 10.50

Teksti: Jari Nordstöm
Editointi: Mika Minkkinen