Sami-Matiaksen leiritunnelmat kesäleiriltä 2009
Tiistai ilta 4.8.2009
Elokuva on katsomassa. Kaikki tämä elokuva on ihana minulle mutta minä olen nähnyt sen ennen. Kaikki tykkää tästä elokuvasta ja se on todella mukavaa ja tykkään sitä itse. Täällä leirillä kaikki ohjaajat ovat mukava. Tämä paikka on todella kaunis ja ihana. Tässä leirissä on se parasta että Essi on täällä. Meillä kaikilla on täällä ollut todella mukavaa. Minä tykkään olla täällä leirillä. Päivä on ollut erittäin kaunis ja ihana. Aurinkokin on paistanut tänään koko päivän. Lämmin ilma on ollut koko päivän. On paras täällä leirillä koska minä tykkään sitä niin paljon. Aurinkoisia päiviä on ollut joka päivä täällä paitsi ensimmäisenä päivänä silloin, mutta muina päivinä on ollut aurinkoista. Tämä päivä on ollut todella lämmin ja aurinkoinen. Aurinkoisia päiviä on ollut monta. Nämä päivinä on ollut erittäin mukavia täällä. Minä olen tykännyt olla täällä näinä päivinä Villingissä. Tämä paikka on kaunis ja ihana, en tiedä kauniimpaa saarta Helsingissä. Tänään me olemme tehneet painotyötä, niistä huiveista tuli todella hienoja. Kaikki huivit ovat kauniita. Me paistoimme makkaraa, se oli todella hyvää. Minä tykkäsin makkarasta ja söin maissia. Tänään me kävimme saunassa, se oli todella mukavaa, ja minä kävin monta kertaa uimassa. Se oli mukavaa. Leirin paras ohjaaja: Minä tykkään kaikista ohjaajista, ne ovat kivoja minun mielestä. Elokuva on todella hieno ja kaunis. Täällä hienolla saarella on erittäin kauniit näkymät merelle. Minä tykkään siitä että on kauniit näkymät merelle. Olemme pelannet kentällä jalkapalloa ja mölkkyä. Me kaikki tykkäämme pelasta kummankin. Me olemme käyneet kalassa ja saimme kalaa. Se oli kivaa että saimme kalaa. Me olemme pelanneet jalkapalloa. Me pelasimme Afrikan tähtiä, se oli mukava peli minun mielestä. Me olemme nauttineet näistä päivistä. Aurinko on paistanut kaikkina päivinä. Ne ovat tykänneet olla täällä leirillä. Täällä on ollut kiva. Tämä leiri on ollut erittäin hieno ja upea kokemus minulle. Ei ole kauniimpaa saarta, kyllä nyt, kun tämä paikka on kaunis. Tämä saari on paikka missä maisemat ovat tosi kauniit ja ihanat. Minä olen tykännyt olla täällä Villingin saarella. Meillä oli oikein mukava retki Myrskykallioille. Me nautimme retkestä. Me otimme aurinkoa rannassa. Aurinko on paistanut tänään koko päivän.