Tapahtumat ja uutiset
Biljardin SM-kisat 2012
Vuoden 2012 kisat pidetään tiistaina 7.2. klo 9 alkaen.Paikka on Ritz-biljardi, Eteläinen Hesperiankatu 22.
Lajina on 8-pallo.
Naisilla ja miehillä on omat sarjansa.
Kisaan osallistuminen maksaa 7 euroa.
Tiedustelut ja ilmoittautumiset: Pekka Leisti, p. 0400 846 520 tai sähköposti pekka.leisti(at)espoo.fi
Kisat järjestää Riilahden Biljardiseura ja Suomen Biljardiliitto.
Nuorisoasiainkeskuksen Sankarit-toiminta
Toiminta on tarkoitettu 13-25 -vuotiaille vammaisille nuorille.
Toimintaa torstaisin toimintakeskus Hapessa, Sörnäisten rantatie 31.
Kellonaika on 17.30-20.30.
Lisätietoja: p. 041 512 1780
Järjestäjä: Nuorisoasiainkeskus


