HUS tarjoaa huojennusta asiakasmaksuihin takuueläkkeen saajille
- Uutiset
- Julkaistu:
Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiiri HUS tarjoaa huojennusta tasasuuruisiin asiakasmaksuihin, jos potilas on takuueläkkeen saaja. Huojennusta ei kuitenkaan myönnetä käyttämättömästä ja peruuttamattomasta vastaanottoajasta perittävään asiakasmaksuun eikä potilaille, joilla ei ole kotikuntaa Suomessa ja jotka vastaavat itse täysimääräisesti hoitonsa kustannuksista. Huojennuspyynnöt osoitetaan HUSin potilaslaskutuksen asiakaspalveluun.
Huojennusta haetaan lähettämällä takuueläkepäätös osoitteeseen asiakaslaskutus@hus.fi. Päätöksestä tulee ilmetä takuueläkkeen myöntämis- ja päättymispäivämäärä tai tieto, mikäli päätös on toistaiseksi voimassa oleva.
Voit lukea lisää asiakasmaksuista tämän linkin kautta (Linkki vie HUS.fi-sivustolle)
Ota yhteyttä.
Katja RiikonenPerheiden tuen johtaja
Vaikuttamistoiminta
Ensitukityö