Varainhankinta ja lahjoitukset

Lahjoittamalla rakennat kanssamme hyvää elämää

Tue toimintaamme lahjoittamalla

Osallistu lahjoittamalla hyvien hetkien tarjoamiseen. Lahjoitusvaroilla järjestetään tapahtumia ja virkistystoimintaa kehitysvammaisille ihmisille ja heidän läheisilleen.

Voit lahjoittaa haluamasi summan yhdistyksen tilille FI59 8000 1600 2036 58. Kirjoita viestikenttään "57 Lahjoitus" ja halutessasi viesti.

Lämmin kiitos lahjoituksestasi!

Osta kannatusjäsenyys

Kannatusjäsenyys on määräaikainen ja se ei sisällä Kehitysvammaisten Tukiliiton jäsenyyttä. Kannatusjäsen saa yhdistyksen 4 kertaa vuodessa ilmestyvän jäsentiedotteen. Kannatusjäsenenä voit kysyä mainostilaa esimerkiksi jäsentiedotteestamme. Kannatusjäsenyys maksaa 150 € ja on voimassa vuoden.

Jos haluat ostaa kannatusjäsenyyden, ole yhteydessä toimistosihteeri Maria Kuosmaan.

Merkkipäivälahjoitukset

Voit tukea yhdistyksen arvokasta toimintaa ohjaamalla merkkipäivämuistamisesi yhdistykselle. Sekä yksityiset henkilöt että yritykset voivat pyytää tekemään lahjoituksen kehitysvammaisten ihmisten ja heidän perheidensä toiminnan tukemiseen mahdollisen muun muistamisen sijaan. Näin saat hyvän mielen sekä itsellesi että lahjoituksen tekijälle.

Ilmoita keräyksestä osoitteeseen toimisto(a)kvtuki57.fi, niin saat ohjeet keräyksestä viestimiseen. Keräämme sinulle listan onnittelijoista.

Testamenttilahjoitukset

Osoittamalla testamentin Kehitysvammatuki 57 ry:lle, voi tukea tärkeää toimintaamme esim. silloin kun ei ole omia perillisiä ja jäämistö siirtyisi muuten valtiolle. Olemme kiitollisia kaikista testamenttilahjoituksista ja noudatamme niiden tekijöiden toiveita.

Varainhankinta

Yhdistyksen keskeisimmät rahoituslähteet ovat Sosiaali- ja terveysjärjestöjen avustuskeskus, Helsingin kaupunki ja Espoon kaupunki. Muita tulonlähteitä ovat jäsenmaksut, asiakaspalvelumaksut, vuokratuotot ja varainhankinnan eri muodot, kuten apurahat, lahjoitukset ja yritysyhteistyö.

Rahankeräysluvan tiedot

Rahankeräysluvan saaja: Kehitysvammatuki 57 ry
Rahankeräysluvan myöntäjä: Poliisihallitus, Arpajaishallinto
Rahankeräysluvan numero ja myöntämisajankohta: RA/2020/643, 29.5.2020
Kerättävien varojen käyttötarkoitus: Kerätyillä varoilla järjestetään tilaisuuksia, tapahtumia ja virkistystoimintaa kehitysvammaisille ihmiselle ja heidän läheisilleen.
Aika, jonka kuluessa kerättävät varat on tarkoitus käyttää: Kerättävät varat käytetään toimintaan tarpeen mukaan, normaalisti vuoden sisällä lahjoituksesta.
Käytännön toimeenpanija: Kehitysvammatuki 57 ry
Nina Korventaival.